Tiden går fort

Ja nu rullar allt på i vanlig takt, har tränat i princip varje dag nu i 4 veckor och det känns som att jackan är mer rymlig, eller så har jag bara töjt ut den så det känns som att den är större... ajja bara att fortsätta!
Igår vart det besök på ungdoms (king att det är till 25 här) behöve ett nytt recept på p-pillrena så det blev ju skit bra, däremot blir jag så fruktansvärt nyfiken på vad alla andra ska göra där, vad dom har för anledning att komma på besök. Nej jag kommer aldrig våga fråga men ni fattar vad jag menar.
Nu sitter jag och väntar på carro som när som helst borde komma från skolan. Jag gillar att ha carro på besök, skönt att få träffa nån som redan vet allt om en, ut och in, bak och fram osvosv.
Vad mer då?
Mindre än två månader kvar till thai och vi är klara med hemtentan. och ja! mest troligt får vi veta om vi får åka till botzwana i veckan eller inte och sen har min iphone återvänt för 4 gången :D wihoooo
nej nu blir det lite zumba!

Kommentarer
Postat av: Carro

Zumba var BALLT.

Tack för att ni tar hand om mig ;)

2010-10-21 @ 13:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0