HEEEEEEM!!!

Jga sitter här och taggar sönder för att åka från Umeå! Igår fick jag till och med migrän på grund av att alla spänningar släppte.


                              Så här nära


Missförstå mig rätt, jag har aldrig ångrat att jag flyttat hit, jag och peter bor i världens bästa lägenhet ddär vi ser skolan från köksfönstret och iksu är max 50 meter bort och alla jag umgås med bor inom 10 minuter. Men det är också lite det som är problemet. Man bor verkligen i en liten bubbla här. Alla människor man ser och som man umgås med är max 30 och ser man en äldre (kvinna över 50) på gymmet så känns det lite som att titta på en apa i en bur = inte så ofta man ser.
Allt handlar om att vara på föreläsningarna, äta, träna, umgås, plugga osv sova. Vad händer för roligt i helgen? Idol på fredag och valfritt på lördag.
Återigen missförstå mig rätt jag tycker om rutiner just för tillfället pågrund av att jag vill att tiden fram till jul ska gå snabbt, men jag vill inte leva ett så inrutat liv som jag gör idag.
Detta är alltså mitt problem.

Hur löser jag då detta problem?
Just nu tar jag till en tillfällig lösning och flyr problemt i ihop om att när jag återvänder så ska det vara helt annars (icke troligt!). Eller helt annars är väll också fel att uttrycka det men jag vill ha en förändring och denna förändring ska jag försöka göra... fortsättning följer!




Igår fick jag som sagt migrän, misstajmat som tusan eftersom elin var här igår och myste och allt sånt som jag gillar. Men ja synen försvan armen som jag vet är min blev inte min och huvet började spärngas. Vad gör jag då? jo först tar jag två eeze följt av två alvedon. INTE BRA! sen försöker jag läsa vad som står bak på kartongen på eeze och då står det att om det inte blivit önskad effekt kan man ta 2 eeze till. Men efter en timme håller jag på att dö och vill ha mer smärstillande. Dum som jag är tar jag 2 eeze till och 1 ipren till. DUMT! slutar med att jag mår så fruktansvärt illa.
Ni vet det där illamåendet som man kan få när man drukigt lite för mycket alkohol och bara vill spy för att då kanske det kommer kännas bättre men det går inte att spy? Jag vet att ni vet sluta losssas!
Så känndes det, och idag är jag "bakis" på mitt knarkande av smärtstillande...




Oj nu ska jag packa ner datorn och få upp peter ur sängen, vi ska på maxi och sen skjutsar han mig till bussen. Först till mormor och morfar till på fredag och sen blir det hem till skell för att umgås med familjen och även med massa vänner. Emil och elin är redan uppbokade carro och arvid ska kontaktas och sen mys med emsan så mycket vi hinner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0