Läggan!

VI FICK LÄGENHETEN!!
jag är så jävla glad! Nu längtar jag hem till att få kolla vad det är för något jag har hemma och vad vi måste köpa. Usch skulle ha haft ett jobb nu trots allt... ajja om jag fixar det jag har tänkt till hösten så ska det nog lösa sig ändå.
Det ända dyra vi MÅSTE köpa är en soffa. Men vi får ta en tripp upp på IKEA och köpa lite saker och då får vi väll titta på en soffa också. Lägenheten var jätte fin iallafall och det känns hur bra som helst, jag längtar till den 1 juli då vi får nyckeln så vi kan mäta lite för att veta hur vi ska möblera och om sakerna vi har hemma ryms. Men det bör det göra...

Jag har gjort lite bilder så ni kan se hur nära det är till allt och lite sånna saker
(behöver jag säga att jag egentligen har annat jag borde göra? Typ städa, plugga, diska osv)


Inte riktigt skalenligt köket är större men ni fattar iallfall lite mer hur det ser ut.


såhär ser huset ut om man söker på eniro


Inte så tydligt kanske men det är väldigt nära till skolan, ica och iksu osv


I helgen är det brännbollsyran och jag som hade varit duktigt och köpt alkohol i förväg kanske måste ner till stan igen om jag inte får tillbaka av sanna och leyla det dom köpte, men vilket som så är det ju inget större problem oavsett :)
Sen så kommer det massa brudar hit på besök, närmare bestämt ett helt gäng! Ni ska få se ett litet smakprov på vad dessa damer kan åstakomma...














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0