SommarSommarSommar

Jag tycekr så fruktansvärt mycket om när det är sol ute, när man känner att sommaren är påväg och man har underbara vänner som man vill spendera all tid i världen med!
I torsdas var det grillning hos jennifer och sebbe med blandat folk. Blev en massa prat och lite kubbspelande.
I fredas var det återigen grillning hos jennifer och sebbe och återigen med blandat folk, dock inte riktigt samma folk som i torsdas men lika trevlgit för det! När killarna drog på Bio satt vi på en film istället.
Och igår så kom peter hit så då åkte vi och handlade och även min efterlängtade alkohol inhandlades till yran nästa helg!
Sen på kvällen begav vi oss till jennifer och sebbe igen och grillade, deras grill måste vara årets köp. Dock så började champions leage finalen kvar i nia så då begav vi oss hem och såg den, eller peter ville se men jag hade andra planer så vi kompromisade, lite fotboll och lite annat tv tittande.








Idag var vi till Media Market - satan! Dom hade allt och lite till!! Ikväll så ska vi och kolla på en lägenhet. Jag hoppas så innerligt att vi får den eftersom det skulle vara så skönt att få allt klart! Men vi får väll se...
Dessutom skulle det innebära att vi blir grannar med våra grillmästare!

Och ja! Jag klarade tentan. Detta innebär att sommarlovet kommer tidigare än väntat!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0