less på att plugga kanske?

Denna konversation hade jag och en annan liten filut, egenliten borde vi plugga meeeen....

Emma säger:
åååååååå
IMORRN SÅ KOMMER ELIN MED MIN RESERV MOBIL
imorrn då vänder det jag känner det på mig!
Linnea säger:
yiiihooooooowwww
jaa imorgon då börjar det blir bättre
och sen är det sommare
Emma säger:
ja för att de kan då fan inte bli värre!
Linnea säger:
sommar!
och sen ska vi ha jävligt kul
Emma säger:
klart vi ska
Linnea säger:
YEYYYY
sommmatider hej hej!
Emma säger
jag känner det är nåntig på gång (förutom att allt ska gå sönder och fucka upp sig) sommartider duup dupp kom och stanna ute natten lång sommar tider, snurra runt i en stad som glöder som viskar bli min i natt... sommartider hej hej sommar tider
ge mig din hunger ge mig din hand, ge mig allt du vill och allt du kan
sommartider hej hej somamritder
Linnea säger:
hhahahahhahahahahh SOMMARTIDER
Emma säger:
äppar mot läppar som tar mej i landsom ger sommartider till varann
Linnea säger:
ohhh ohhhh ohhh
Emma säger:
trallalaaaaaaa '
Linnea säger:
ta mig till en annan vääääärld!!!
sommarttider hej hej
Emma säger:
SOMMARTIDER HEJHEJ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Linnea säger:
ge mig ba allt du vill å allt du kan!
Emma säger:
nej om vi kanks skulle ta och plugga ett tag då ?
Linnea säger:
hahahah fan
inte lika kul
Emma säger:
hahaahahaha nope inte alls
Linnea säger:
om att sjunga sommartider
Emma säger:
men jag har bara två frågar kvar nu hahaha och vet du vad jag tänker på när jag blir stressad?
Linnea säger:
jaa och jag har hela lagboken framför mig
nää??? =
Emma säger:
SOMAMR TIDER HEJ HEJ SOMMARTIDER
TRALLA LLAAA
Linnea säger:
hahahhahhahhah



detta tycker vi också är kul


Kommentarer
Postat av: lilliiss

hahahha sköööööön :D

sommmarrlov imorgon kl 14.00! då ska jag skratta mig lycklig och sjunga: SOMMARTIDER HEJ HEJ!

2010-06-01 @ 18:53:00
URL: http://linneaweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0