Erkännande

nej nu är det här för dåligt! men jag skyller på att jag befunnit mig hemma i skell och inte orkat/haft tid att sitta vid datorn.
Att vara hemma är det absolut bästa som finns och jag längtar så sjukt mycket till dessa två veckor i skolan är över. Dock så har jag så roligt här varenda dag så egentligen så vill jag väll inte åka härifrån och lämna alla mina fina vänner jag lärt känna här och sen inte ses på tre månader!

Ikväll har vi spelat brännboll, jag var sämst och insåg att jag måste lägga min brännbolls karriär åt sidan och satsa på något annat, detta är ett tufft beslut men jag tror jag ska komma över detta!
På brännbollsyran ska jag sitta på gräset med mina bästa vänner och njuta av alkoholen som sveper tag i min kropp och så ska vi tillbringa helgen på det absolut bästa sättet vi kan!
 Behöver jag ens säga att jag är så SJUKT taggad?! Snälla säg att vi kan börja dricka på torsdag?

Nej nu ska jag försöka ta tag i lite plugg och så ska jag försöka berätta om min jävla cykel nån dag framöver, kan hända att ni måste påminna mig!


jag vill så innerligt ha tillbaka denna hårfärg nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0