Turk ikväll!

Idag åker vi!! om jag längtar? ooooja! fatta att ligga på stranden och bara ta det lungt och bada lite i det varma (?) vattnet! Är jätte spänd över vart i turkiet vi hamnar och vilket hotell som vi ska bo på. Ajja i natt nån gång så får vi svaret!

Var och kollade på balen i förrgår och oj så fina alla var. Ibland så blir man så där sjukt stolt och bara tycker att ens vänner är dom allra finaste och det tyckte jag mina vänner var! Det ända tråkiga med att vi åker till turkiet ikväll är att jag missar emelie och nathas student det känns sjukt tråkigt men jag får ge dom deras presenter när jag kommer hem och så får vi ha lite firande då istället!

Nej nu ska jag ta båten till båtis och köpa en räkmacka!

Dessa bilder hittade jag på nån facebook. mina egna bilder komma sen


Jag skulle nästan kunna döda för att få emelies klänning...



Hittade inte några fina bilder på de andra tjejerna. Finns på cameran däremot

Kommentarer
Postat av: LILLIIISSSS

JA IKVÄLLLL:::::::!!!

2010-06-10 @ 15:46:06
URL: http://linneaweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0