Juni

Jag som hade kommit igång och bloggat på så bra i några dagar och verkligen fått upp läsarantalet, men sen så åker jag hem och har inte bloggat på nästan en vecka.

Vad har hänt sen sist då? Träffat massa härliga människor som jag saknat. Spelat spel, färjat hår, gått natt promenader, solat, packat upp, lunchat på stan, handlar 7 par sockar av melle osv.
Men det bästa som hänt i veckan var att jag och linnea har bokat resa till turkiet! en vecka ospecifiserat och vi är inte garanterad toalett och dusch... hur fan ska detta sluta?!
Sen så känns det märkligt att inte vara i Umeå, man har sitt liv, som också blir väldigt enkelt eftersom jag har människorna jag umgås med så nära. Till Lotta tar det 4 min att gå och till linnea 3 min.
Konstigast känns det nog att inte ha Linnea inom gångavstånd eftersom vi nu har ca 40 min mellan varandra. Snacka om att bo på olika sidor av stan...

Nej nu ska jag gå och klä på mig och bege mig mot stan, Lillebror ska ha nya examenskläder så då är det väll bara att rycka ut och hjälpa lillpojken!
Sen ska jag hämta ut mitt paket från HM! och packa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0