Stora inköp

Varför blir det så lite och dåliga uppdateringar? Många kanske tycker att ja med du har ju all tid i världen eftersom du är ledig. Men nu har det gått mer än en månad sen vi fick sommar lov och jag är långt ifrån less. Känns knappt som att jag har varit ledig och jag har aldrig hunnit ligga på bryggan och sola. Gjorde ett försök idag men då kom vi på att vi borde klä om stolsdynorna så då gjorde vi det plus att det vart så tråkigt väder...

Det har varit så fullt upp hela helgen. I fredags bar det av till umeå, bära in alla saker i lägenheten och även diska allt så det skulle bli fint. Kom hem kring två i lördas och då åkte jag ocg peter direkt till bonstan för att morfar stog och sålde sina små hus. Stannade kvar till klockan fem för att hjälpa till, blev grillat och vin till middagen. Hade verkligen velat åka in till stan och till sofias fest men jag var så trött så det blev en lugn kväll hemma med lite fotboll och kubb. det hela slutade med att jag och peter drog ner kudde och täcke till båten och sov där.
I söndas vakande vi tidigt och tog tag i massa saker inför flytten. KÖpte typ till en tavla och till dom redan nämnda dynorna och även lite andra små inköp. På tal om inköp... i går åkte vi upp till happis för att gå på IKEA. 2000 fattigare men många saker rikare. Nu är det bara nattuksborden som är kvar att inhandla och sen är vi klaaaaaaara.

Ikväåll blir det mys med alla tjejer i klutmark, suring står på kvällens schema och det är nog bara att inse att årets festivalvecka nu är inled...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0