ojoj

dåligt bloggande men ärligt talat så är ju inte ås bloggsugen...
Händer så mycket roligt hela tiden att jag inte har tid att sitta id datorn och när jag väl sitter vid datorn så gör jag annat.

Hitils har sommaren varit väldigt skön. gjort mycket trots lite pengar men det ä väll så det ska vara? I helgen är det trätocks dop och flytt och nästa helg åker jag till Lotta. GILLA!

Sen efter det är det bara några futtiga veckor kvar till allvaret börjar igen... längtar lite men ändå inte...

Har varit och hämtat ut iphonen som tog sig en tur i toan under brännbollsyran. Världens bästa mamma tyckte jag va värd att få tillbaka den så hon pungade ut 500 kr och betalade ut den. tack och dock!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0