Nya läggan

Sitter nu i nya läggan och håller på att diska dom sista sakerna och ärligtalat så känns det som ett evighets jobb detta! Men när allt blir klart så kommer det bli super bra!
Köksdelen var större än vi trodde så vi bör nog få plats med matbordet vi tänkte så det känns hur skönt som helst eftersom då kan vi lägga pengarna på nått annat roligt yeeey!!
Peter och Rikard drog just på olles men jag ska skruva upp volymen och lyssna på mellisa horn, diska det sista och packa undan och ta en dusch för att slutligen krypa ner i MIN säng och sova första natten i min nya lägenhet med den personen jag tycker mest och bäst om i hela världen.
Känns sjukt att vi har varit tillsammans i 9 månader idag (3/7) och att tiden har gått så sjukt fort. Men man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt. Puss på han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0